Wordt het niet eens tijd dat er eindelijk eens de aanval wordt ingezet op de in Medemblik ongelooflijke hoeveelheid zwerfvuil en stoepen waarop je tussen de hondenstront door moet laveren???! Nog nooit en nergens zoiets gezien-Bestaat de bevolking van deze plaats uit asocialen of weet men niet beter-Ik woon sinds anderhalf jaar in Medemblik en kom uit een andere gemeente(aan de kust)- daar is het wel even iets anders dan hier-ik probeer zoveel mogelijk lopend mijn boodschappen te doen -ga eens van de Graaf Florislaan naar Deen (waar het voor de deur overigens ook een enorme puinhoop is)-je bent verplicht constant naar de grond te kijken om niet in de overal aanwezige stront te trappen en het aangrenzend groen (waar deze plaats zowiezo al matig mee bedeeld is ) barst van het zwerfvuil -idem dito langs de Waterborchkade een en al hondenstront-leuk die hondenstrontzakkenhouders op een paal-jammer alleen dat er geen zakken in zitten-hoewel, je vraagt je af of er ueberhaupt gbruik van gemaakt zou worden indien er wel iets in zou zitten- leuk die onlangs door de gemeente geplaatste bankjes op de UIver-alleen, je gaat er niet zo snel zitten omdat ze rondom in de hondenstront staan-kijk naar het zwerfvuil langs de Westerdijk- kijk naar de ongelooflijke troep in de "winkelstraat" de Nieuwstraat en ga zo maar door!!! Je komt slechts tot de conclusie dat Medemblik niets anders is dan een grote vuilnisbelt!!!!!-En..... bij vuil komt vuil! Is hier geen reinigingsdienst?-Misschien een aardig idee om her en der borden te plaatsen met "Houd Medemblik schoon!"-En misschien zou ook eens per jaar een scholierenschoonmaakaktie niet verkeerd zijn( doen ze op meerdere plaatsen-)-Hoe kan je je zelf als toeristenplaats verkopen met zo'n verpauperd straatbeeld!!!In het buitenland wordt in veel toeristische gebieden een prijs uitgereikt voor de schoonste stad of dorp-deze Medemblikse zwijnenstal zou absoluut kansloos zijn !!!!
Jammer van de leuke geveltjes,de mooie havens en de de gemoedelijke inwoners maar geen enkel dier bevuilt zijn eigen nest!!
Kom op gemeente, start een campagne en maak van Medemblik weer een juweel in plaats van de vuilnisbelt die het nu is !!!!!
Het hondenpoep karretje komt volgens mij alleen op de "bruine route".